Casa de productie Ovo Music va invita Vineri 7 Mai la lansarea albumului "De dragoste" la Esplanada Cora Pantelimon


CASA DE PRODUCŢIE OVO MUSIC VĂ INVITĂ VINERI 7 MAI ORA 19.30 LA ESPLANDA CORA PANTELIMON, UNDE VA AVEA LOC LANSAREA ALBUMULUI ”DE DRAGOSTE “ CELE MAI FRUMOASE MELODII COMPUSE DE OVIDIU KOMORNYIK ÎN INTERPRETAREA DE EXCEPŢIE A ARTIŞTILOR :

ANGELA SIMILEA , MIRABELA DAUER, GABRIEL DOROBANŢU , MARCEL PAVEL , OVIDIU KOMORNYIK, LUMINIŢA ANGHEL, ANCA ŢURCAŞIU, MARINA FLOREA, SANDA LADOŞI, RAMONA BĂDESCU, ALINA MAVRODIN, MARIAN SPÂNOCHE, FLAVIA STOICA , FLORIN MUREŞAN, CORNEL VERBAN, ELLA.
„Acum când de la debutul meu se împlinesc 20 de ani am aşternut o parte din sufletul meu pe acest disc ,le mulţumesc colegilor mei că au dat viaţă acestor cântece şi datorită lor am reuşit să fac un întreg pe care vi-l oferim cu toată dragostea şi preţuirea
Ovidiu Komornyik.

Dragi prieteni , vă aşteptăm VINERI 7 Mai 2010, ora 19.30 la ESPLANADA CORA PANTELIMON pentru a intra, pentru puţin timp ,în lumea muzicii artiştilor care interpretează aceste minunate cântece .

sursa: OVO MUSIC

Lasă un răspuns

